Na aanschaf van deze BMW telkens een storingsmelding over probleem met de turbo. Eerder al een klep in de turbo laten vervangen, maar zonder resultaat. Toen ook de distributieketting begon te ratelen, gaf mijn garage een schatting van 6000,- voor reparatie, waarbij de helft voor het vervangen van de ketting en de helft voor het vervangen van de turbo. Na telefonisch contact met TSC en een kostenindicatie van ongeveer de helft (1700,- voor de ketting, 1500,- voor de turbo), een afspraak gemaakt. Helaas wel na 7 weken wachten, maar gelukkig heeft alles het tot die tijd gehouden.
Nadat de ketting vervangen is, belde de monteur dat het ze niet lukte om de turbostoring terug te krijgen. Ik heb uitgelegd wanneer dat mij gebeurde, daarna hebben ze nog eens gereden, maar ook nu kwam de storing niet terug. Na overleg de auto opgehaald, volgens hen zou het kunnen dat de ketting voor de storing had gezorgd, dus hebben we gekozen om de turbo niet te vervangen. Nu drie maanden verder rijdt ie nog steeds weer prima, geen storing meer gezien. Uiteindelijk dus voor 1700,- klaar.
Is er dan niets te klagen? Nou, héél klein dingetje misschien: ik had aangegeven dat ik ook een kapotte koplamp had. Telefonisch was al gezegd dat dat niet hun werk was eigenlijk (begrijpelijk), maar dat de monteur er wel even naar kon kijken. Het lampje is vervangen, maar daarna was er een verstoord lichtbeeld.
Later bleek dat er een 24 volt lampje in is gezet, dit schijnt voor vrachtwagens te worden gebruikt? In ieder geval was het lampje nogmaals vervangen de oplossing, dus dat was een kleinigheidje.
Al met al dus erg tevreden over het bedrijf, vooral ook over de communicatie!