Reviews

Wij willen graag onze dienstverlening verbeteren en bezoekers van onze website laten zien hoe u onze service ervaren hebt. Wij vragen u dan ook vriendelijk om een review achter te laten. Hiervoor klikt u Review plaatsen en vult u het formulier in.

Review plaatsen

Recente reviews:

BMW 420i D-ketting + Vanos

23/12/2023

Zeer professioneel technisch bedrijf. De BMW (N20B20) begon rond de 160.000 km Vanos storingen te geven. Nokkenas versteller tandwielen waren aan vervanging toe en er begon ook rek op de D-ketting te komen, dus die is ook meteen vervangen. De reparatie is zorgvuldig met originele BMW onderdelen uitgevoerd voor een eerlijke prijs door gekwalificeerde revisie-monteur. De kosten waren zeker 35% lager dan bij de dealer. Ook de communicatie verloopt prima. De auto rijdt weer uitstekend en is aanzienlijk soepeler in het lage toerengebied. Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Ed Buré

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

We zijn blij en trots dat we u zo goed konden helpen en dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening! Eerlijkheid, transparantie en een faire prijs zijn de kernwaarden van ons bedrijf. Super dat u die herkent en zo mooi beschrijft. Nogmaals dank!

Team TSC

Het laatste wat je wilt van een VW camper is een erg hoog olieverbruik

21/12/2023

We hebben een hele mooie en zeer complete VW transporter 4 motion camper gekocht waar alles klopte behalve het olieverbruik (1 liter op 900 km). Navraag bij vele garages leerde ons, dat ze deze klacht liever niet in behandeling namen of dat er niets aan gedaan kon worden. Ook hoorden we regelmatig de waarschuwing dat speciale revisiebedrijven niet die kwaliteit leverden die ze beloofden en daar beter weg konden blijven. En rond blijven rijden in deze mooie olieslurper was ook geen optie. Uiteindelijk kwamen we via via op het spoor van TSC de Betuwe. De reviews waren mooi maar een bezoek aan de garage maakte meteen duidelijk, dat dit het goede adres was. Duidelijk werd uitgelegd waar de fout lag en hoe deze opgelost ging worden. En een rondje door de garage liet de grondige aanpak zien van dit soort klussen.

Ik heb even gewacht met een reactie om genoeg tijd en kilometers verder een gefundeerde reactie te kunnen geven. en deze is gewoon uitstekend. Geen kinderziektes. Alles deed het gewoon na zo’n ingrijpende klus. En het oliegebruik is nagenoeg nul. Echt dagenlange ritten of stevig klimwerk zijn er nog niet gemaakt, maar het vertrouwen is er dat dit geen problemen gaat geven. Een mooi voorbeeld van liefde voor het werk in combinatie met vakmanschap!

Piet Lugtigheid

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Soms krijg je reviews om van te blozen….. dit is er zo eentje, waarvoor hartelijk dank! 😉 Maar eerlijk is eerlijk: het is een complexe, ingrijpende en kostbare reparatie die veel kennis en ervaring vraagt. We begrijpen ook goed dat veel garagebedrijven daar liever niet aan beginnen. Ook wij hebben deze reparatie met vallen en opstaan onder de knie gekregen….. gelukkig met succes! We hopen dat u nog vele kampeerreizen met uw mooie camper mag maken!

Team TSC

Volvo V70 D4 425.000km

19/12/2023

Bij 298.000 km heeft TSC De Betuwe onze auto onderhanden genomen. Het hoge olieverbruik is opgelost. Inmiddels bijna twee jaar en 125.000km verder, verbruikt de V70 geen druppel olie. Deze V70 rijdt als nieuw. Op naar de 500.000km!

Dit bedrijf is uniek, mensen die hun vak verstaan.

Respect!

Wasserij De Lelie Meppel

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Wat geweldig dat u nog zo kunt genieten van uw mooie Volvo! Geeft een goed gevoel dat wij daar een bijdrage aan mochten leveren :-). En natuurlijk hartstikke bedankt dat u na zoveel kilometers er nog aan denkt om ons die pluim te geven!

Fijne dagen toegewenst enne….. laat even wat weten wanneer u de 500.000 haalt!

Team TSC

Skoda Superb 1.8 tsi

19/12/2023

Heb een half jaar geleden mijn Skoda Superb combi 1.8 tsi die overmatig olie verbruikte en verschillende lekkages vertoonde, laten repareren. Ik heb sinds die tijd geen lekkages of olieverbruik meer geconstateerd. Beste auto reparatie die ik ooit heb laten doen. Bedankt team van TSC de Betuwe

Peter Raaijmakers

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden! We zijn blij en trots dat we u zo van dienst konden zijn. We wensen u nog veel onbezorgde kilometers, fijne feestdagen en een sprankelend 2024 toe!

Team TSC

Goede oplossing en goede communicatie (Volvo D4 200.000km)

10/12/2023

We waren op zoek naar een duurzame oplossing voor het hoge olieverbruik en inwendige vervuiling van onze Volvo (dieselmotor).

Die hebben we gevonden bij TSC. Echte professionals, en een goede communicatie. Een echte aanrader!

Grappig detail: voordat de auto werd opgeleverd, is er door TSC intensief mee proefgereden. Daar werd nog een niet goed werkende turbo gevonden.

Het probleem werd met reinigen (goedkoop) opgelost. Geeft voor mij aan dat TSC niet gaat voor de makkelijke geld verdienen. Daarnaast zijn ze pas tevreden als de hele motor goed loopt.

Rick

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

U beschrijft preces wat we willen zijn: helder, transparant en betrouwbaar en eerlijk vakwerk leveren! Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en nog veel rijplezier toegewenst!

Team TSC

Peugeot 308 1.2 puretech olie probleem

03/12/2023

Via Peugeot-forum uitgekomen bij TSC de Betuwe vanwege het hoge olieverbruik van onze peugeot na zo’n 100.000 km. Ik kwam er al snel achter dat een revisie de enige duurzame optie bleek te zijn. Balen, maar het is blijkbaar zo. Een belletje met Peter qua informeren en vrijblijvendheid zette zich voort per mail. Duidelijke communicatie kenmerkt het contact. Uitleg bij de garage over het probleem, de leenauto en het ophalen waren prettig. Kosten waren tevens volgens afspraak.

Inmiddels dikke 5500km verder en geen melding meer gehad van het olieprobleem. Volgens Peter zou dit in principe ook niet meer moeten optreden, dus dat is fijn!

Bedankt mannen!

Pasquale

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Top dat u zo tevreden bent en hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Team TSC

Zeer ontevreden over de uitkomst.

23/11/2023

Helaas zijn wij er niet uitgekomen met het geschil, ik wens de monteurs een warm hart toe wat ik geloof dat deze mensen zeker wel hun werk met liefde doen echter met de man aan het roer heb ik geen greintje respect.

Als je vanaf juli bezig bent met werkzaamheden en 2x keer de auto wilt ophalen en bij ophalen is deze bij thuiskomst gewoon weer defect met hetzelfde probleem. Vervolgens een mooi aanbod krijgt om dan de motor onder garantie te vervangen maar hier dan toch weer van afziet.

Dit omdat het dan jouw je geld gaat kosten en hier dan dan pas achter het daadwerkelijk probleem komt, maar dan mij met nog precies hetzelfde probleem laat zitten vind dat je echt schaamteloos bezig bent.

Ik heb ruim 5000,- euro betaald voor een probleem waar ik in juli ook mee stond als je dat klantgericht noemt en mij dan verwijt dat ik wil dat je klant gezwicht moet zijn dan ben je als eigenaar echt een hork van een man.

Jouw passie is duidelijk geld Peter Sap maar ik wens je nog veel succes en vroeg of laat zal je je gelijke wel tegen komen.

Silvano de Kraauw

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Mijnheer De Kraauw,

Fijn dat u de moeite neemt om een review te schrijven en ze ook te lezen.

Hoewel we (helaas) wel wat gewend zijn met betrekking tot verbaal geweld, gaat u wel heel ver. Maar eerst een inhoudelijke reactie. In 1e instantie gingen we er van uit, dat u met een terechte klacht kwam en dat het bovendien garantie betrof. Toen uiteindelijk bleek, dat uw klacht niets met onze eerste reparatie van doen had en mede veroorzaakt werd door een omstandighed die u ons was ‘vergeten’ te melden, hebben we u daarover uitgebreid geïnformeerd en ook oplossingen aangedragen. U bleef er echter bij, dat u een nieuwe motor moest krijgen. U zocht daarvoor ook bijstand bij een onafhankelijke instantie maar ook daar kreeg u te horen dat TSC De Betuwe de zaak correct benaderde. Natuurlijk begrijpen we uw frustratie. Daarom hebben we u ook aangeboden de zaak door onafhankelijke expert te laten beoordelen. Ook die handreiking heeft u afgewezen. Uiteindelijk heeft u, onder het uiten van dreigementen, de auto opgehaald. Saillant detail: u heeft de auto rijdend kunnen meenemen terwijl hij niet-rijdend bij ons is binnengekomen…. Om uw auto te voorzien van een nieuwe motor heeft niets meer te maken met klantgerichtheid. We zouden dan alleen zwichten voor verbaal geweld. Daar passen wij voor. En wat de geldzucht betreft: zoals ieder bedrijf proberen wij inderdaad onze boterham te verdienen. Maar u kunt gerust zijn: uw auto heeft ons alleen maar geld gekost.

Wij vinden het jammer dat we het mooie en open contact dat we hadden niet hebben kunnen bestendigen en u niet konden overtuigen.

Peter Sap

Vakmensen, vlot en accuraat Audi TT 1.8 TFSI

22/11/2023

Heb zelf als werktuigbouwkundig ingenieur een technische achtergrond en dan is het heel fijn om te merken dat je hier met echte specialisten te maken hebt. Ze geven een open en waarheidsgetrouw advies. Ik ben super content met het geleverde resultaat. mijn Audi TT 1.8TFSI met ruim 200.000km op de teller loopt nu, met o.a. nieuwe verbeterde zuigers (overmaat bleek niet nodig) en vers gehoonde cilinders als een gloednieuwe auto en nu wél zonder olieverbruik. Het vertrouwen dat ik in Peter en zijn team heb is volledig onderschreven. Fijne mensen, vlot, to the point, accuraat en goede service.

Erlynne Nieuwegein

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Alle reviews zijn welkom maar sommige voelen als een warm bad…. 🙂 . Altijd fijn wanneer deskundigen en experts onze dienstverlening en technische knowhow waarderen! En wat uw TT betreft: nog veel fijne kilometers in uw mooie auto toegewenst!

Team TSC

Vriendelijke mensen zoals op kantoor als in de werkplaats (Dacia Duster 2015)

21/11/2023

Ik rij in een Dacia Duster uit 2015. Na constatering dat er (te) veel olie verbruikt werd én…twee keer stilgestaan te hebben door olie in de cilinder, is er in overleg met mijn eigen garage de auto naar TSC gebracht en de auto is daar gerepareerd tot tevredenheid van mijn eigen garage en mezelf.

Klein minpuntje; vanuit de garage van TSC, ging er bij Vianen (ik moest naar Leiden) het controle lampje van de koelvloeistof branden en ik moest een liter koelvloeistof bijvullen. Even voor Alphen aan den Rijn weer het koelvloeistof lampje branden en ik moest er driekwart liter koelvloeistof bij vullen. Tot op heden ben ik tevreden op de reparatie die TSC aan de Dacia Duster hebben uitgevoerd.

Nu ik deze review schrijft, realiseer ik bovenstaande niet te hebben gemeld bij TSC.

Jos Stigter

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Fijn dat u (en uw garagbedrijf) zo tevreden bent over onze dienstverlening! Uw verhaal toont overigens aan, dat we niet onfeilbaar zijn…. gelukkig ;-).

Goed te horen dat u het gemakkelijk zelf heeft kunnen oplossen. Wanneer u zich met ons in verbinding steld, zijn we graag bereid de geaakte kosten te vergoeden!

Hartelijk dank voor de beoordeling!

Team TSC

Prima oplossing van problemen (BMW 520i, 2012)

21/11/2023

Na aanschaf van deze BMW telkens een storingsmelding over probleem met de turbo. Eerder al een klep in de turbo laten vervangen, maar zonder resultaat. Toen ook de distributieketting begon te ratelen, gaf mijn garage een schatting van 6000,- voor reparatie, waarbij de helft voor het vervangen van de ketting en de helft voor het vervangen van de turbo. Na telefonisch contact met TSC en een kostenindicatie van ongeveer de helft (1700,- voor de ketting, 1500,- voor de turbo), een afspraak gemaakt. Helaas wel na 7 weken wachten, maar gelukkig heeft alles het tot die tijd gehouden.

Nadat de ketting vervangen is, belde de monteur dat het ze niet lukte om de turbostoring terug te krijgen. Ik heb uitgelegd wanneer dat mij gebeurde, daarna hebben ze nog eens gereden, maar ook nu kwam de storing niet terug. Na overleg de auto opgehaald, volgens hen zou het kunnen dat de ketting voor de storing had gezorgd, dus hebben we gekozen om de turbo niet te vervangen. Nu drie maanden verder rijdt ie nog steeds weer prima, geen storing meer gezien. Uiteindelijk dus voor 1700,- klaar.

Is er dan niets te klagen? Nou, héél klein dingetje misschien: ik had aangegeven dat ik ook een kapotte koplamp had. Telefonisch was al gezegd dat dat niet hun werk was eigenlijk (begrijpelijk), maar dat de monteur er wel even naar kon kijken. Het lampje is vervangen, maar daarna was er een verstoord lichtbeeld.

Later bleek dat er een 24 volt lampje in is gezet, dit schijnt voor vrachtwagens te worden gebruikt? In ieder geval was het lampje nogmaals vervangen de oplossing, dus dat was een kleinigheidje.

Al met al dus erg tevreden over het bedrijf, vooral ook over de communicatie!

Paul de Jongh

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Dat scheelt inderdaad de spreekwoordelijke slok op de borrel zeg! Super dat u ook zo teverden bent over onze overige dienstverlening. We proberen inderdaad in duidelijke taal met onze klanten te communiceren en zo de verwachtingen reeël te houden. In uw geval zijn we daar (afgezien van het lampje 😉 ) absoluut in geslaagd! Dank voor de heldere review!

Team TSC