Reviews

Wij willen graag onze dienstverlening verbeteren en bezoekers van onze website laten zien hoe u onze service ervaren hebt. Wij vragen u dan ook vriendelijk om een review achter te laten. Hiervoor klikt u Review plaatsen en vult u het formulier in.

Review plaatsen

Recente reviews:

volkswagen transporters

04/09/2019

Super goede service en onze olieproblemen zijn opgelost .. echt een aanrader

Claudia van der Ende

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Fijn dat u onze klantbenadering zo positief heeft ervaren! En natuurlijk dank voor uw aanbeveling.

Team TSC

Olie probleem

04/09/2019

Erg goede service. Ben hier gekomen met een olie probleem met mijn Audi A3 zoals bekend zuiger problemen en olie schaapveren. Ze hebben mijn auto binnen een week uit en in elkaar gezet en alles netjes bewaard zodat ik kon zien wat het probleem was.

Gewoon top Service

Bart De witt

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

We zijn blij dat onze klantbenadering u zo goed bevallen is! Dank voor de mooie beoordeling!

Team TSC

Erg goede service.

04/09/2019

Anoniem

2 x grote beurten

03/09/2019

prima vakwerk en service

Kees van Roon

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Dank voor deze review!

Team TSC

Transporter

03/09/2019

Wij zijn zeer tevreden. Dankzij Tsc hebben wij weer een perfecte transporter!!

Cor v Hoeve

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Top dat uw auto weer naar tevredenheid presteert!

Team TSC

Top service en betrouwbare zaak!

03/09/2019

Na heel wat uur en geld verspilt te hebben bij de BMW dealer ( BMW 320i BJ 2012 F30)om het uitlezen van een melding over de aandrijving, hebben we contact opgenomen met TSC de Betuwe. Deze heren konden mij binnen 5 min helpen en het probleem helder uit te leggen door de telefoon. Super snel een afspraak gemaakt en mn auto was binnen 2 dagen klaar!!! Auto rijd nu super goed en lekker!!! We zijn tevreden klanten en zullen TSC aan iedereen aanbevelen

Shalini & Marshell

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Super dat we u zo goed van dienst konden zijn en dat u weer van uw auto kunt genieten! En hartelijk dank voor uw aanbeveling!

Team TSC

1.6THP motor, die bijna 1 ltr op de 1000 verbruikt.

03/09/2019

Na de eerste prognose van TSC, zag het er hoopvol uit. Dikke reparatie en weer gaan. .

Niets was echter waar. Ritje naar Oostenrijk -1000km bijna liter bijgevuld.

Hoofdbrekens voor Peter en zijn team. De 1.6THP bleef olie verbruiken. Ook na die Oostenrijk rit.

Op kosten van TSC is de turbo vervangen, op eigen kosten het kleppendeksel.

Al met al dikke shit voor Peter en voor mij. Problemen waren er nog steeds.

Na verloop van tijd kosteloos een auto van TSC mee gekregen (bijna 3 weken)

Uiteindelijk is het TSC toch gelukt om de klacht weg te krijgen.

Na ca 6800 km ongeveer 600cc olie bijgevuld.

Daar wordt ik dan weer blij van.

Peter en team bedankt.

Martin, le Bruin

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Soms zit ’t mee, soms….. Super dat het uiteindelijk tot ’n goed einde is gekomen. Dank voor uw mooie beoordeling!

Team TSC

Kennis, service en transparantie

03/09/2019

Deze combinatie kom je in garage-land niet vaak meer tegen. Dit in combinatie met redelijke prijzen en ‘niet meer repareren dan nodig is’ maakt van TSC De Betuwe een uitstekende garage. De revisie van mijn Yeti 1.8 tsi heeft het olieverbruik teruggebracht naar een nauwelijks te meten niveau.

Henk Bakker

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant;

U benoemt precies de kernpunten van onze aanpak: kennis, service en transparantie. Fijn dat u daar zo tevreden over bent.

Team TSC

Soms is niet repareren het beste advies

03/09/2019

Onze Peugeot 207cc gaf anderhalf jaar na een eerdere reparatie wederom emissie problemen. (Dit was echt een maandagochtend motor)

Auto gebracht en het eerlijke advies was er geen geld meer aan uit te geven, in plaats van de 200 euro die peugeot rekent voor een diagnose slecht 70 euro afgerekend voor veel meer werk.

Zo zie ik het graag, geen geld uit je zak kloppen voor een reparatie die zinloos is maar je eerlijk vertellen dat het afgelopen is.

Dit is misschien geen verhaal met een “happy end” maar wel een mooi voorbeeld van goed en eerlijk advies.

Mijn complimenten hiervoor.

Rob Veenis

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Jammer dat we u niet konden helpen. Aan de andere kant heeft u ons zo wel goed leren kennen: transparantie en eerlijkheid zijn belangrijke klantwaarden!

Team TSC

Zeer goede service

03/09/2019

Mijn DS3 verbruikte extreem veel olie. Tijdens het eerste telefonisch contact werd in heldere uitleg een voorlopige diagnose gesteld en een raming van de kosten gegeven. Omdat de reparatie ongeveer een week in beslag zou nemen, werd de mogelijkheid geboden om tegen een buitengewoon schappelijk tarief een leenauto te huren. Tijdens de reparatie ben ik keurig op de hoogte gebracht van wat meerwerk. Daarbij heeft TSC een paar onderdelen op eigen kosten vervangen. Het contact met de medewerkers was steeds erg prettig. Al met al een zeer goed gevoel overgehouden aan mijn ervaring met TSC.

Jean-Paul Kregting

Antwoord van TSC de Betuwe B.V.

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Fijn dat u onze dienstverlening weet te waarderen!

Team TSC